جردن؛ محله همه چیز تمام تهران

جردن جزو مناطق گران‌قیمت تهران است که امکانات ویژه آن سبب شده تا خریداران خانه‌های لوکس نتوانند چشم خود را روی این منطقه ببندند.
خرید آپارتمان در جردن

بسیاری محله جردن را با سفارت‌خانه‌ها، مراکز اداری، برج‌ها و فروشگاه‌های لاکچری آن می‌شناسند. اگر به دنبال خرید آپارتمان در جردن هستید، قبل از هر اقدامی در این مطلب با ما همراه باشید.

به گزارش مجله دلتا ساخت و ساز جدی در جردن از ابتدای دهه 40 شروع شد و تا پیش از آن بخش اعظم این محله را زمین‌های خاکی تشکیل می‌داد. اکنون خیابان جردن در امتداد و مابین بزرگراه مدرس و خیابان ولیعصر و با نام جدید نلسون ماندلا شناخته می‌شود. وجود خیابان‌های معروف اسفندیار و ناهید و بلوارهای آرش و صبا و همچنین بافت نوساز در کنار تعداد زیادی سفارت، مراکز آموزشی، برج های اداری و تجاری و مراکز خرید، بسیاری از متقاضیان را به این منطقه جذب کرده است. ناگفته نماند که تراکم جمعیتی بالای جردن به دلیل وجود مجتمع‌های مسکونی بزرگ و مراکز اداری و تجاری، تردد زیادی را در طول روز در این منطقه ایجاد می‌کند.

محله جردن

چگونه به جردن برویم؟

شما می‌توانید از طریق خیابان جردن به خیابان‌هایی چون خیابان ولیعصر، بلوار میرداماد، خیابان ظفر، خیابان گاندی، خیابان بیهقی و خیابان وزرا دسترسی داشته باشید. همچنین از این خیابان می توان به بزرگراه‌های مدرس و حقانی، تونل نیایش، میدان ونک و میدان آرژانتین راه پیدا کرد.

با تونل آرش نیز خیابان جردن به راحتی به خیابان شریعتی متصل شده و راهی است تا بتوان به دور از ترافیک به شریعتی رسید. همچنین ایستگاه‌های مترو اطراف این خیابان مانند حقانی، میرداماد، شریعتی، مصلا و میدان تجریش آماده سرویس دهی به شهروندان هستند. دسترسی آسان به این منطقه و موقعیت خاص محله جردن به دلیل مجاورت با محله‌های الهیه، امانیه، داوودیه و توانیر باعث شده تا متقاضیان بسیاری به دنبال داشتن دفتر کار و آپارتمان موقعیت اداری در این منطقه باشند.

قیمت ملک

قیمت آپارتمان در جردن از هر متر مربع 20 میلیون تومان آغاز و برای واحدهای نوساز یا دارای شرایط ایده‌آل به متر مربعی حدود 45 میلیون تومان می‌رسد. همچنین عرضه املاک کلنگی با متراژ بالا در دفتر مشاوران املاک این منطقه دیده می‌شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید آپارتمان در محله جردن اینجا کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.